Навіны

14 сакавіка 2019
Для ямачнага рамонту ў Гродне сёлета будзе задзейнічана новая тэхніка

Для рамонту гродзенскіх дарог ужо набыта новая тэхніка, якая дазволіць латаць ямы хутчэй, якасней і танней. Суткі таму ў горад быў дастаўлены новы МАЗ, на базе якога ў бліжэйшы час будзе ўстаноўлена абсталяванне "Белдартэхнікі". Гэта універсальная машына першая і пакуль адзіная ў нашай вобласці.

ГЕНАДЗЬ ЗАНЕЎСКІ ДЫРЭКТАР ПРАДПРЫЕМСТВА «РАМБУДАЎТАДОР»:
- Таксама дазволіць нам "адвязацца" ад асфальта-бетонных заводаў і дазволіць працаваць у дзве змены, а пры неабходнасці ў начную. Таму што тэхналогія самой ўстаноўкі працуе як тэрмас і дае магчымасць падтрымліваць тэмпературу асфальту і пасля завяршэння працоўнага дня ў горадзе, мы можам прыступіць да тых участкаў, дзе на працягу дня немагчыма праводзіць працы.

На дадзены момант маштабных работ па ліквідацыі ям на гродзенскіх дарогах не вядзецца. І таму ёсць важкія прычыны. Асфальтавыя заводы, якія працуюць па сезонным прынцыпе, пакуль стаяць, не паступае для іх працы і бітум з суседняй вобласці. Яшчэ адзін немалаважны фактар, які затрымлівае вясновую "штопку" дарог-гэта надвор'е. Самы аптымальны градус для пачатку работ-гэта сярэднясутачны паказчык 5-10 градусаў. Тым не менш, дарожнікі, у чаканні стабільнага плюсу, не бяздзейнічаюць. Штодня ў розных кутках горада вырабляюцца работы па ліквідацыі крытычнай ямачнасці.

ВАЛЕРЫЙ КЛЫБІК ГАЛОЎНЫ ІНЖЫНЕР ПРАДПРЫЕМСТВА «РАМБУДАЎТАДОР»:
- Фрэзеруецца яма, тарцуецца, вырабляецца яе заліванне літой сумессю. Сумесь мае тэмпературу парадку 200 градусаў, таму пры наяўнасці ў зімовы перыяд невялікай вільгаці, яна выпарваецца, што дазваляе выканаць спалучэнне паміж старым асфальтам і новым.

Тое, што вулічная дарожная сетка цяпер знаходзіцца ў даволі нездавальняючым стане, бачаць кіроўцы, прызнаюць гэта і спецыялісты. Адна з прычын-мінулая зіма. Яна стала не толькі адной з самых цёплых за апошні час, запомніцца яна яшчэ і сваімі капрызамі. Не раз на працягу сутак тэмпература на вуліцы рэзаніравала ў межах 10 градусаў розніцы, а гэта ў сукупнасці з інтэнсіўнасцю руху і вылілася ў нездавальняючы выгляд гродзенскіх дарог. Зараз на прадпрыемства «Рамбудаўтадор» да старту ямачнага рамонту ўсё гатова. Цяпер адмашку чакаюць толькі ад нябеснай канцылярыі.

ГЕНАДЗЬ ЗАНЕЎСКІ ДЫРЭКТАР ПРАДПРЫЕМСТВА «РАМБУДАЎТАДОР»:
- Асноўныя магістралі-вуліца Горкага, Каліноўскага, якія ў першую чаргу плануем рамантаваць, Вялікая Траецкая з поўнай перакладкай сетак і суцэльным асфальтаваннем пачнецца ў пачатку чэрвеня. Пункты выбіраюцца сумесна з ЖКГ горада Гродна. Правялі маніторынг, вызначылі самыя праблемныя ўчасткі, і пры дастатковым фінансаванні гэтыя ўчасткі будуць у першую чаргу рамантавацца.

Ужо з пачатку года было адрамантавана больш за 2000 квадратных метраў дарог крытычнай ямачнасці. Усяго ж за сезон плануецца абнавіць больш за 12 тысяч квадратных метраў. Работы па ямачным рамонце будуць весціся аж да лістапада.

Па матэрыялах «Гродна Плюс»