Аддзел дакументацыйнага забеспячэння, кантролю, работы з насельніцтвам з'яўляецца структурным падраздзяленнем ўпраўлення справамі Гродзенскага гарадскога выканаўчага камітэта і ў адпаведнасці з зацверджаным Палажэннем па кіраванні справамі гарвыканкама выконвае наступныя асноўныя задачы:
- арганізацыя працы па дакументазвароце і справаводству ў гарвыканкаме;
- ажыццяўленне аператыўнага кантролю за выкананнем нарматыўных прававых актаў і іншых службовых дакументаў Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь, Адміністрацыі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь, Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь, рэспубліканскіх і абласных органаў дзяржаўнага кіравання, рашэнняў гарвыканкама і распараджэнняў старшыні гарвыканкама;
- забеспячэнне своечасовага і пэўнага разгляду паступаючых у гарвыканкам зваротаў грамадзян, арганізацыя прыёму грамадзян службовымі асобамі гарвыканкама.
230023, г. Гродна, пл. Леніна, 2/1.
Час працы з 8.00 да 13.00, з 14.00 да 17.00.
Начальнік аддзела - Тыбулевіч Сяргей Іванавіч.
Асабісты прыём: чацвер з 8.00 да 13.00, з 14.00 да 15.00, каб.110, тэл. 62 69 31.
Галоўныя спецыялісты:
Ахрэменя Анжэліка Станіславаўна (арганізацыя прыёму грамадзян кіраўніцтвам выканкама і папярэдняе кансультаванне грамадзян), тэл. 62 69 33;
Крупіца Марына Анатольеўна (запіс грамадзян на прыём), тел. 62 69 16